Bukowszky naplója

With the moonlight to guide you Feel the joy of being alive The day that you stop running Is the day that you arrive --- Tessék nyugodtan lejjebb tekerni és olvasgatni - attól még lehet aktuális és érdekes valami, mert nem ma reggel írtam :) (sőt)

Friss topikok

  • kovászosUbukla: Gyanítom Bukinak végre megjött 10 év után az esze és leesett a tantusz hogy az elején elbaszta mik... (2011.06.02. 23:48) mehetünk vissza a balettbe ugrálni, juhéé
  • mErzsébet: Ez egy utószó ,figyelj ,ha alacsonyról nézed a tájat ,már nem olyan szép. (2011.02.13. 07:50) hol a sor vége?
  • mErzsébet: Ahol még vodka sincs. (2011.02.13. 07:46) költözés előtt
  • mErzsébet: @MHSZ: Üdv . Néked. Ugrottam 2e.ről ,álmaim visszajárnak oda ,a szép és gyönyörű érzésekhez ,ó de ... (2011.02.13. 07:45) Ki ad szárnyakat vágyaimnak?
  • mErzsébet: Hú ,most érten ide ..miről maradtam le? (2011.02.13. 07:42) A vesémbe láttok

Linkblog

2009.06.11. 14:38 Bukowszky

Ej, de jó vóna tudni!

 

Pár nyitott kérdés a narancshuszároknak

 

 

1.   Miért a belpolitikában leszerepelt embereit küldi ki a Fidesz hazánkat képviselni Brüsszelbe?

 

1.1.   Hogyan vállalhatja fel a Szövetség Schmitt Pált, aki a szcientológiával szimpatizál, aki folyamatosan butaságokat beszél, aki egy elvtelen karrierista MSZMP-s fejes, és mint ilyen, sok egyéb mellett, nem tiltakozott sportdiplomataként az 1984-es Olimpia bojkottja ellen? Ilyen emberrel a kirakatban hogyan gondolja a Fidesz, hogy hiteles lehet a jobboldali szavazói előtt?

 

1.2.   Az itthon megbukott Áder János, aki nem beszél elfogadható szinten semmilyen idegen nyelven, mit keres Brüsszelben?

 

1.2.1.   zárójelben: Továbbá ennek tükrében ahhoz mít szól a Fidesz, hogy szakképzett és idegen nyelveken folyékonyan beszélő fiatalok tízezrei vannak tartósan munka nélkül, vagy kénytelenek méltatlan munkát végezni éhbérért és/vagy külföldre költöznek?

 

1.2.2.   Arról mi a Fidesz álláspontja, hogy az úgynevezett nemzeti légitársaság a részben a  magyar adófizetők tízmillióiból, részben saját erőből kiképzett fiatal repülőgépvezetőket válaszra sem méltatja és alkalmaz helyettük külföldieket? Hogy olyan gyakorlatot várna el tőlük, amelyet megszerzése csak náluk lehetséges? Miért képeznek az adófizetők pénzéből, az ország legköltségesebb felsőoktatási programjában repülőgépvezető hallgatókat, ha a valóságban esélyük sincs elhelyezkedni? Említhetnék sok egyéb szakmát és munkaadót, de talán ez a legszemléletesebb példa. Miért jó az, ha ezek a magasan képzett, jó képességű, nyelveket beszélő, egészséges fiatalok elmenekülnek az országból? Hm.. és mi a helyzet a naaagy fideszes Váradi légitársaságával, amely ha lehet, még ennél is rosszabb ebből a szempontból? De ha a Fidesz szerint az üzlet az üzlet, ahol nem számít semmi, csak a profit.. akkor miért szavazna bárki is rá?

 

1.3.   Azt a Surján Lászlót hitelesnek tarja a Fidesz, aki keresztény-konzervatív ember létére támogatja az abortuszt? Gondolom, igen, ha támogatja.. de miért?

 

1.4.   Mit keres Járóka Lívia még mindig az EP listán, azután, hogy az előző ciklusban a legtöbbet hiányzó képviselők egyikeként lényegében semmit sem csinált a tisztességes magyar embereket gyalázó rasszistázó mellébeszélésen kívül? Ügyeletes díszcigány nélkül már nem lehet elképzelni a Fideszt? Nem álszent, képmutató ez az egész így? De ha már így van, odafigyelhetnének rá, hogy miket mond.

 

1.5.   Hogyan vállalhatja fel a botrányos életű Deutsch Tamást egy magát konzervatívnak tartó szervezet? Hogy mindez nem érdekes, nem ez alapján ítélik meg egy katonájuk teljesítményét? Akkor mégis mi alapján, miért olyan nélkülözhetetlen figurája pont ő a jobboldalnak?

 

1.6.   Gyürk András? Mit csinált ő eddig? Mégis mit tett le az asztalra, mivel érdemelte ki, hogy Magyarországot képviselje, azon kívül, hogy elvégzett két büfészakot és húsz éve ott sündörög a Fidesz körül?

 

2.   Egyébként hol vannak a fiatalok? Nem gondolja a Fidesz, hogy két vesztes választás után, meg úgy egyáltalán, szóhoz kellene juttatni a következő generációt - de nem az „öregeknél” is tehetségtelenebb, elvtelen karrierista törtetőket, hanem friss, hiteles, tiszta, vállalható arcokat? Vannak egyáltalán ilyenek a Fideszben?

 

3.   Miért hazudik Orbán Viktor, egyebek mellett abban a kérdésben, hogy a jobboldal csak akkor tud választást nyerni, ha egységes(en csak és kizárólag a Fideszt támogatja az összes jobboldali szavazópolgár), miközben ezzel szemben a valóság az, hogy a jobboldal a Fidesz mérhetetlen ostobasága miatt bukta el a 2002-es és a 2006-os választásokat, és csak akkor tudott kormányt alakítani, amikor több jobboldali párt is bejutott az országgyűlésbe?

 

3.1.   Két totálisan elbaltázott választás után még mi kell ahhoz, hogy végre belássa a Fidesz, hogy megbukott az „egy a tábor, egy a zászló”-elv?

 

3.2.   Miért gondolják, hogy hazudozással előre lehet vinni a dolgokat?

 

4.   Arról a véleményről mit gondolnak, hogy ha nyer is jövőre a Fidesz, az csak és kizárólag a baloldal teljes lebőgésének lesz köszönhető, és nem a saját teljesítményének?

 

4.1.   Ha ez igaz, mégis hogyan bízhatna bárki abban, hogy bármi jobb lesz a Fidesz irányításával?

 

5.   Hajlandóak lesznek kormányzó pártként a pökhendi, kirekesztő arroganciájukból visszavenni, amely miatt vállalhatatlanokká váltak olyan emberek százezrei számára is, akik eddig mindvégig a Fidesz szekerét tolták?

 

5.1.   Hajlandóak lesznek tisztázni a sötét ügyleteiket, vagy ugyanúgy mutyizgatnak tovább, csak más színű nyakkendőben?

 

6.   Mit gondolnak arról a véleményről, hogy a Fidesz túl nagy, túl sokféle érdeknek próbál megfelelni, túl sok irányba elkötelezett és ebből adódóan valójában cselekvésképtelen?

 

6.1.   És arról a feltevésről, hogy a baloldalt is mindvégig irányító emberek, akik ténylegesen irányítanak mindent szépen csendben a háttérből, a Fideszt is ugyanúgy a markukban tartják?

 

6.2.   Beszámolnak arról, hogy pontosan hogyan tanulhattak külföldi egyetemeken a diktatúra utolsó éveiben a mai vezetőik? Hogy pontosan milyen érdekcsoportoknak megfelelve kerültek ők akkor és azóta vezető pozíciókba?

 

6.2.1.   Ennek ellenére hogyan lehetséges, hogy például Orbán Viktor angoltudása éppen, hogy elér egy átlagos középszintet?

 

7.   Mi a véleményük arról, hogy az állami szférában gyakorlatilag lehetetlen elhelyezkedni ismeretségek, elköteleződések, politikia és személyes alkuk, korrupció nélkül? Hogy ennek köszönhetően dilettáns, inkompetens emberek ülnek méltatlanul a pozíciókban, akik energiájuk nagy részét arra fordítják, hogy pótcselekvésekkel megpróbálják hozzá nem értésüket palástolni?

 

8.   Hajlandóak lennének végre abbahagyni a mellébeszélést, és csinálni egy igazi rendszerváltást, felelősségrevonással?

 

+1.   Annak nagyon orülök, hogy végre belátták, hogy Mikola szerepeltetésével csak veszítenek. Remélem nem veszik elő őt a kalapból jövőre sem.

 

70 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://bukowszky.blog.hu/api/trackback/id/tr911178872

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mindenes 2009.06.11. 17:41:03

Budapest - BrüsszelKezd rossz szokásommá válni, hogy kiforratlanul, csak úgy durr-bele-a-közepébe írok posztokat. Előre szólok, hogy most is valami ilyesmire számítson az Olvasó. Egy meglehetősen furcsa élethelyzetet próbálok elképzelni és közben be is mu…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gera 2009.06.11. 16:38:08

Túl sokat vársz tőlük. Legtöbbünknek már az is elég lenne, ha ők nem kúrnák el. Persze az igaz, hogy erre semmi biztosíték nincs, csak reménykedni lehet benne.

zsotti 2009.06.11. 16:40:37

Nem messiások csak hétköznapi emberek.
A mostani kormány teljesítményének felülmúlásához azonban ez is bőségesen elegendő lesz...

2009.06.11. 16:42:34

A díszcigány igazi ejrópéer megoldás, kötelező kellék. Remélem ha folytatja a rasszistázó hazudozást, akkor a Jobbikos képviselők rálépnek a pofájára (képletesen persze).

osborne 2009.06.11. 16:42:52

Bukowszky úr,

1. ugye maga kiütést kap a Fidoxtól? ;]

yafet 2009.06.11. 16:55:25

Járóka Lívia még mindig csak egy ovis kislány Mohácsi Viktóriához képest! Akiről többet tudósítottak hazai hadjáratai kapcsán mint brüsszeli munkájáról....

Egyébként igen kiváló írás. Csak az a baj, hogy bármelyik pártnak lehetne feltenni hasonlóan kínos kérdéseket.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 16:55:32

Alapvetően oké, persze, azt sem vitatom, hogy ha maradt volna a Fidesz annak idején, sokkal sokkal jobb lenne most minden..

De ezzel a "mi lett volna, ha"-val nem megyünk semmire, most bizony eléggé el van minden kúrva.. és a Fidesz bénázta el anno a választásokat 2002-ben.. aztán 2006-ban újra..

még mindig van egy év a következő választásokig.. és amilyen bénák, simán elronthatják ezt is; az MSZP 2005-ben majdnem annyira népszerűtlen volt, mint most! Aztán jött az a sátáni Gyurcsány, egy évig úgy csináltak, mintha kormányoztak volna, de valójában ugye nem csináltak semmit (--> őszödi beszéd!), mégis nyertek 2006-ban!

Talán jót tenne mégis a Fidesznek, ha elgondolkodna ilyen és ehhez hasonló kérdéseken..

Egy sima kormányváltás pedig szerintem édeskevés.. Sokkal többet várnak az emberek.. és maga OV is új világrendről vízionálgat.. én meg szeretném azt látni, hogy egy hiteles csapat végre csinál is valamit..

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.11. 16:57:54

1.1.: kint kevesebbet ártanak :P
...

abortusz: mi a problémád ezzel?

sprenczl 2009.06.11. 17:01:10

1. Még mindig jobb tím, mint a maszopé, Júárgúd Viziló Vilmával(G.Zita).
2.Válasz a kérdésre: azért, hogy minél távolabb legyenek...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 17:06:05

@murci/szamárfül: személy szerint az abortuszt gyilkoságnak tartom és nem lenne szabad egy orvost az elvégzésére kötelezni, meg egyáltalán, megengedni - természetesen eltekintve a kivételes esetektől (erőszak áldozatai, betegség, stb - de a meggondolatlanság nem kifogás!)

De nem is az a lényeg, hogy én mit gondolok; egy keresztény-konzervatív politikustól az ember egyszerűen nem ezt várja.. azt meg végképp nem értem hogyan mehet szembe a vatikán álláspontjával egy ilyen helyzetben lévő ember..

Grafter · http://grafter.blog.hu 2009.06.11. 17:07:11

Szerintem ha nagyon körülnézünk a többi listán (attól függetlenül, hogy bejutottak-e vagy sem), azért nem csak a Fidesznél találunk meglepő neveket
Legalább ők azok közé tartoztak, használhat kampánnyal álltak elő: grafter.blog.hu/2009/06/05/eleg_70

szltk70 2009.06.11. 17:08:01

Na de hát miért nem alapítasz egy olyan pártot, kedves posztíró, aminek mindez nem róható fel? Mert abban mindenki egyetért, hogy ez így nem jó, ami várható a Fidesztől, az nem jó, a Jobbik náci és szalonképtelen, az se jó, de akkor megint csak megkérdezem: mért nem lehet egy normális pártot alapítani? A magyarok genetikailag képtelenek lennének normális vezetőkre szavazni?

gunfight · http://topcomment.blog.hu 2009.06.11. 17:11:25

jajj, de sok kérdés feleslegesen... nem válaszoltak, mi? szartak a fejedre, ugye? szemét fideszesek...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 17:15:14

@gunfight: persze. ezekre a kérdésekre mindenki tudja a válaszokat.. balos, jobbos is.. de épp az efféle cinkos összekacsintgatásokból van elegem

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 17:27:19

azon tűnődöm, vajon miért fél annyira a Fidesz a Jobbiktól..

talán mert ez a szaros MSZP még ellenzéknek sem lenne jó? mert az, aki annak idején, amikor megállapodtak ezek a nagyokosok, hogy hogyan is (ne) működjön ez a mi kis demokráciánk, aki ott ült az asztal körül, amikor kiosztották a lapokat a nagy magyar módszerváltás utáni monopolyhoz, az nem fogja ráborítani a szart a másikra, csak mert más színű bábuja van a táblán...

Eddie 2009.06.11. 17:28:48

Alapvetően jogosak a kérdések, de miből gondold, hogy ez esetleg érdekelné Orbán vezért? Az EP választás sem arról szólt náluk, hogy ki képviselje az országot, csak az volt a lényeg, hogy verjük meg a szocikat! Ez tükröződik a listából is. Különben is nyíltan EU ellenesek.
A fiatalokat meg azért nem engedik, mert kiderüln hogy van náluk jobb is és nem maradna "munkájuk"!

snorbi 2009.06.11. 17:31:53

@Bukowszky: Mindenki rendelkezhessen maga a saját testéről. Egy nő hagy döntse már el, hogy akarja-e azt a gyereket, vagy sem. (Persze megadott ideig, pl. 12 hét.)
SENKI ne akarja más helyett eldönteni, hogy mi jó neki. Mondják akkor azt, hogy a TB egyáltalán nem támogatja (nem tudom, most hogy van), stb., de ne akarjatok minden áron beleszólni más életének ilyen fontos és nagy súlyú döntéseibe!

teknős 2009.06.11. 17:37:37

Mit érdekel az téged? Semmi közöd hozzá. Nem szavaztál rájuk, azokon kérj számon bármit, akiket te küldték ki.
Az uniónak hivatalos nyelve a magyar.
Scmitt szerintem beteg, csak még nem vették észre.

Mivel az EP -ben folyó munka a többség számára nem transzparens, és nem vagyunk itthonról eleresztve használható emberekkel és a pihenőknek is csinálni kell valamit.

Gonosz, rosszindulatú poszt.

is 2009.06.11. 17:42:18

"csak és kizárólag a baloldal teljes lebőgésének lesz köszönhető, és nem a saját teljesítményének"

a baloldal teljes lebőgése mostanában 95%-os evidencia. ez abból következne, hogy az országgal mit csináltak. én az a hülye 5% vagyok, aki szerint a tandíj jó lenne, a vizitdíj jó lenne, a 13. havi nyugdíj eltörlése jó, a kétéves GYES is jó (bölcsődével, de az is jön), a kórházracionalizálás jó volt, a gyógyszergazdaságossg jó volt, a költségvetési hiány lefaragása jó volt, a vagyondó is jó, és tartani kell, hogy jó is maradjon. az ORSZÁGNAK, hosszútávon.

ezzel szemben a FIDESZ-ből csak Orbán legutóbbi javaslatát emelném ki, hogy emeljük a költségvetési hiányt. persze, pénz kellene neki, hogy osztogathasson. mindezt azután, hogy megállapodtunk, hogy a 2001-2006 közötti hiányból élés juttatott minket oda, ahol vagyunk.

hát sorry, még győzködni kell engem, hogy az ország szempontjából jobbnak tartsam a FIDESZ javaslatait, mint a 2006- utáni szoci kormányzást.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 17:43:06

@snorbi: "Mindenki rendelkezhessen maga a saját testéről."

egyrészt a benne fejlődő élő szervezet már nem az ő teste.

másrészt az alapgondolat is csak részben igaz.. van olyan is, hogy társadalmi felelősségvállalás.. a biztosító sem igazán fizet pl. öngyilkosság után.. hogy a dolog erkölcsi, vallásos oldalát ne is említsem..

vasziljevics 2009.06.11. 17:45:22

alapvetően egyetértek veled. a kérdésekre a válasz pedig ott keresendő, hogy ebbe a belterjes magyar politikai rendszerbe józan módszerekkel kívülről betörni - lehetetlen. bár az LMP 2%-a még nőhet, de ahhoz is idő kell. egyelőre ami hatékony, az a jobbik módszere, de az meg, mint előttem mondották volt, kissé szalonképtelen (a párttal együtt)

Apika001 · http://www.pofa.blog.hu 2009.06.11. 17:50:16

Brüsszel egy jó kis rehabprogram a leégett, bedőlt politikusoknak. Itthon nem zavarnának sok vizet, kint meg úgysem értik őket. Sok más ország is így áll hozzá, és megvallom őszintén, hogy nem érdekel, mert Brüsszel viszont nem kommunikál felém elég kimerítően. Tényleg! Tudja valaki, hogy mi zajlik ott?
Itthon meg igazán bejuthatnának a parlamentbe kis pártok, szerveződések - függetlenül nézeteiktől. Igenis ott lenne a helyük a még nem manipulált, és nehezebben irányítható kicsiknek a skála egyik végétől a másikig, talán úgy nehezebb lenne a "felsőbb irányításnak".
Igazad van Bukowszki, a végeredmény a Fidesszel is ugyanaz lesz, csak ők másképp fogják csomagolni.

gabed 2009.06.11. 17:54:10

Hát azt meg honnan veszed, hogy Surján támogatja az abortuszt?

RIO 2009.06.11. 18:04:14

fizetett politikai hirdetésünket látták.

heima (törölt) 2009.06.11. 18:04:55

62334 oka van, hogy a kérdéseidre nem fog érkezni válasz

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 18:06:13

@degab: "Emlékezetes, hogy Surján László, az Antall-kormány népjóléti minisztere 1990-ben a keresztény-konzervatív választási győzelem után adott egyik első interjújában az abortusz esetleges szigorítására vonatkozó kérdésre valahogy úgy válaszolt, hogy „kereszténydemokrata miniszter alatt is nyitva lesznek pénteken a húsboltok” (ami alatt azt értette, hogy a szülészeti osztályok továbbra is mészárszékként fognak működni). Ennek megfelelően 1992-ben maga Surján is megszavazta az államtitkára, Pusztai Erzsébet által megalkotott liberális abortusztörvényt. Surján azóta is katolikusnak tartja magát, jelenleg a KDNP alelnöke, az Európa Parlamentben képviselő, rendszeresen publikál az Új Emberben. Semjén Zsolt, a KDNP jelenlegi elnöke soha nem határolódott el pártelnök elődjétől, és nem tett semmilyen komoly lépést az abortusz betiltása érdekében. " forrás: (egyebek mellett) www.orvosokpartja.hu

mucsai 2009.06.11. 18:07:51

Minek ír posztot, aki ennyire buta és elfogult? Tíz százalék igazság, húsz százalék hazugság, harminc százalék csúsztatás, negyven százalék rosszindulat. Foglalkozni sem érdemes a részletekkel, annyira zagyvaság.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 18:11:17

@Bukowszky: 2000-ben valamelyest módosítottak rajta, de alapvetően a mai napig a '92-es, ultraliberális abortusztörény van hatályban.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 18:14:02

huszonhárom kérdés, ha jól számolom.
sok beszédnek sok az alja.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 18:18:41

@Bukowszky:

Na, kicsit elolvasván.

1. A kérdéseid egy része valójában nem is kérdés, hanem felháborodott kijelentés.

2. Másik részében egyszerűen azt kéred számon a fideszen, hogy nem azt képviseli, amit te elvársz: ezexerint a fidesz nem a te pártod. Vannak még így pármillióan.

3. Van aztán egy csomó tényleges kérdésed, amire lehetne érdemi választ adni, ha lehiggadsz.

alternat 2009.06.11. 18:20:13

@mucsai: Kifejtené részletesen a kérdéses részeket?

Bartoki 2009.06.11. 18:37:34

"Arról mi a Fidesz álláspontja, hogy az úgynevezett nemzeti légitársaság a részben a magyar adófizetők tízmillióiból, részben saját erőből kiképzett fiatal repülőgépvezetőket válaszra sem méltatja és alkalmaz helyettük külföldieket?"

A felvetett kérdések egy része jó kérdés, de pont ehhez mi köze van a Fidesznek? :O

Szűcslaci 2009.06.11. 18:38:52

Te beszélsz? A MSZP maga a szociális otthon. Legalábbis a szavazóbázisa az biztosan. Veteránok gyülekezete a párt maga, néhány moszkvai vénán nevelkedett rablóval az élen.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 18:40:53

@Bartoki: csak érdekel a véleményük, hiszen maholnap ők lesznek kormányon, ha így mennek tovább a dolgok.. plusz ott van ugye a fidesz-közeli lila légitársaság, amelyiknél még ennél is rosszabb a helyzet ezen a fronton.. kurva nagy hazafiak, mondhatom.

mucsai 2009.06.11. 18:43:51

@alternat: Csak pl. Schmitt személyének kitárgyalása egy kétórás beszélgetés lehetne. Minek álljak le egy buta, rosszindulatú, maszopos emberrel egy (interneten kétnapos) beszélgetésre egy egyébként kevésbé fontos kérdésről?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 18:44:08

@Szűcslaci: nem értem ez kinek és miért írod.. Nekem egész biztosan semmi közöm az MSZP-hez..

Csak meguntam, hogy tizen x éve egy olyan párt szekerét tolom, amelyik végeredményben a világon semmit sem tesz értem és a hozzám hasonlókért. Meguntam, hogy csak a nagy duma van meg a kirakatpolitika (Debrecen), miközben éhenhalok. Természetesen nem várom senkitől, hogy alám tegyen bármit is, de legalább szánt szándékkal ne akadályozzon! (lásd még: előző posztom)

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 18:46:18

@mucsai: amit nem tudsz három mondatban összefogalali egyszerűen és világosan, azt te magad sem érted.

NEM vagyok MSZP-s. Kikérem magamnak. De nem vagyok többé a Fidesz bólogatójánosa sem. Afféle jobboldali belső ellenzék esetleg.

Eizogembird 2009.06.11. 18:46:58

@mucsai: Tökéletes az elosztásod. Pontosan passzol a Fideszre ,nyugodtan beleirhatnák a párt önéletrajzába. Ez az ami eltávolitott tőlük telejesen.A mostani ámokfutás amit a Jobbikkal szemben tartanak az pedig nevetséges és szényenletes.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 18:49:34

@alternat:

1. két leszerepelt politikus megy (tompika és schmitt), és azért száműzik őket, mert ha simán lapátra raknák őket, nagyobb veszteséggel járna.

1.1, 1.2, 1.2.1, 1.2.2 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 2, 3, 3.1, 3.2, 4, 4.1, 5, 5.1, 6, 6.1, 7, 8, +1: ezek nem kérdések, hanem állítások vagy vélemények

6.2 a diktatúra utolsó éveiben a diktatúra vezetése igyekezett kedvező színben feltüntetni magát a nyugati vezetők szemében ezért néhány ember utazhatott. eleve a tehetségesebbek kaptak lehetőséget, és aki ezt ki tudta használni, abból több eséllyel lett később jó vezető.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 18:52:11

@Eizogembird: "nevetséges és szényenletes", és gyanús, hogy ennyire félnek a Jobbiktól. Talán mert ehhez hasonló kérdésekre kellene válaszolniuk a parlamentben.. valóban kellemetlen lesz majd.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 18:52:35

@Bukowszky:

1. a malévhoz semmi köze a fidesznek, ez egy orosz tulajdonban levő légitársaság.

2. a vizzer fideszközelisége az a kategória, mint a "kérdéseid" jó része: egy olyan szubkultúrában élsz, ahol ezeket a kijelentéseket tényként fogadjátok el. ezzel én nem tudok mit kezdeni, neked kell fejlődnöd. tíz év múlva visszatérhetünk a témára.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 18:53:07

@elemes2: köszönöm, ezek legalább valamiféle válaszok.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 18:57:17

@Bukowszky:

a fidesz nem fél a jobbiktól -- pontosabban nem úgy, ahogy egy potenciálisan erős vetélytárstól félne:
1. a jobbik elnöke a racionálisan indokolhatónál szorosabb kapcsolatot tart fent moszkvai politikusokkal
2. az EP kampány finanszírozásának hátterében orosz pénzek vannak
3. nemzetbiztonsági hivatal túlságosan sokat segít a jobbiknak.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 18:58:07

@Bukowszky: @Bukowszky: "1. a malévhoz semmi köze a fidesznek, ez egy orosz tulajdonban levő légitársaság."

ez ennél azért összetettebb.. most éppen igen.. orosz tulajdonban van, de még mindig magyar nemzeti légitársaság... kérdés továbbá, hogy a Fidesz mit tett azért, hogy ne itt tartsunk most. Még akkor, amikor kormányon volt és később.. És még inkább, kormánypártként a jövőben mit szándékozik tenni?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 18:59:21

@elemes2: és túlságosan is azt mondják, amit az ember hallani szeretne?

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 19:00:11

@Bukowszky:

A malév "nemzeti légitársaság" címkéje az európai unión belül előnyökkel jár, ezért a vnyesekonombank nyilvánosan csak 49%-ot birtokol, a többségi 51% két stróman (költő magdolna meg valami régi belügyes faszi) nevén van.

De ténylegesen tisztán orosz tulajdon. Vona Gábor, amikor legközelebb moszkvában jár, partnereinek felvethetné, hogy több magyart alkalmazzanak.

Eizogembird 2009.06.11. 19:05:09

@elemes2: Erre a pontos választ csak az elnök ,az orosz szolgálat vagy aki az NBH-ban dolgozik tudja és tudhatja. Ellenkező esetben ez is hazugság ill. az "ámokfutás "katagóriába tartozik.

Szűcslaci 2009.06.11. 19:08:59

@Bukowszky:
Ez csak a fiatalok hiányolására íródott - bocsi. Én is jobban bízom a jobbikban - amennyiben kulturálódnak kissé és Krisztina kevésbé populista baromságokat mantráz a tömegnek.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 19:12:10

@Eizogembird:

Az, hogy Vona Gábor pl. tavaly decemberben moszkvában járt és ottani politikusokkal tárgyalt, eléggé nyilvános. Idén tavasszal is készült moszkvába (erről ő maga beszélt egy interjúban), de az utazást elhalasztották -- hivatalosan Vona Gábor "megbetegedett." Jobbulást kívánok neki.

Én elég öreg vagyok ahhoz, hogy még jól emléxem, mit kaptunk az oroszoktól, és ezért rendkívül bizalmatlan vagyok velük szemben.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 19:14:01

@Szűcslaci:

Amikor kiderült, hogy Morvai Krisztina szocialista esélyegyenlőségi miniszterjelölt is volt, a hölgy szükségesnek érezte, hogy botrányos szóhasználattal ("metélt farkukkal játszanak") bizonyítsa nemzeti elkötelezettségét.

Ez azért elég gáz.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 19:14:39

ez bizonyítékok nélkül elég kemény rágalmazás azért.. az a fajta összesküvéselmélet, amiért ki szokták röhögni az embert a hozzád hasonló, csak más színeket képviselő "beavatottak".

Én nem mondok inkább semmit, hiszen fogalmam sincs, honnan is tudhatnám.. de ennyi erővel maga Orbán Viktor is lehetne az oroszok embere, kezdetektől fogva...

A Fidesz, ha tényleg nem akarja, hogy a hozzám hasonló csalódott emberek százezrei (!) szavazzanak a Jobbikra jövőre.. talán kezdhetné azzal, hogy efféle kérdéseket tisztáz.. világosan és egyértelműen, hogy újra bízni tudjunk bennük. Ne várja, hogy ahogy eddig, ezután is nagyvonalúan elsiklunk ezen kérdések felett.. Vissza kellene venni a pökhendi arroganciából a Fideszben. Szerintem a mostani Jobbik-előretörés jelentős részben valami ilyesmiről szól.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 19:33:36

@Bukowszky:

1. nem értem a problémát, amiket te felsoroltál, azok ugyanilyen összeesküvéselméletek. vagy te válogatsz az elméletek között...?

2. a fidesznek láthatóan nincs szüksége a jobbik jelenlegi szavazóira, azt mondják, van nekik saját szavazótáboruk. a hozzád hasonló csalódott emberek százezrei úgyis a jobbikra fognak szavazni. jövőre is. ahogy fentebb már írtam: tíz év múlva tudunk majd beszélgetni. addig is viszlát, Isten áldjon.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 19:53:54

@elemes2: "vagy te válogatsz az elméletek között"

mindannyian azt tesszük, nem? csak én nem veszem különösebben magamra, ha kimosolyognak egyikért-másikért..

tíz év múlva meg sajnos valószínű, hogy (ha itt így mennek tovább a dolgok) már csak átutazóban járok errefelé.. ha egyáltalán.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 20:00:12

"a fidesznek láthatóan nincs szüksége a jobbik jelenlegi szavazóira".. úgy legyen.. bár ha kétharmadot akar, akkor valamit ki kell találnia.

tényleg nem zavar, hogy emberek milliói már nem tartják sokkal különbnek a fideszt az mszp-nél és több százezren képesek ezért akár még a szélsőjobbra is szavazni?

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 21:11:13

@Bukowszky:

Az ország egészséges kormányzásához nincs szükség kétharmadra. A szocik csak azért hivatkoztak erre gyakorta, mert nem volt már jobb ötletük. Kormányozni meg valójában nem tudtak sose. Ez a mostani banda VALAMIT már ért, de a lényeget nem.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 21:15:29

@Bukowszky:

"tényleg nem zavar, hogy emberek milliói már nem tartják sokkal különbnek a fideszt az mszp-nél és több százezren képesek ezért akár még a szélsőjobbra is szavazni?"

Miért zavarna? Ha emberek milliói nem tudják megkülönböztetni a sikeres kormányzást az csőd szélétől -- ez nem az én problémám.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 21:43:47

@elemes2: na látod, pont ez az a fideszes pökhendiség, ami nem tetszik már sok valamikori Fidesz szavazónak sem.. valamiért mégiscsak rosszul érezte magát itt az emberek többsége a Fidesz négy éve alatt.. vagy legalábbis nem elég jól..

ismerem a Fidesz érveit, én magam is azokat szajkóztam éveken keresztül.. nagy része alapvetően igaz is, de valami mellett mintha elmenne a Fidesz vezérkar..

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 21:57:54

Ez az én pökhendiségem, nem a fideszé :-) Én csak egy szimpla havi fixből élő háromgyerekes szülő vagyok másfél diplomával, és józanul fel tudom mérni, hogyan kormányozott a fidesz és az mszp. A fidesz eléggé jól -- messze nem tökéletesen, de eléggé jól -- a szocik meg sehogy. Nem egyszerűen rosszul: sehogyan. Te számonkéred a fideszen az "eléggé jó" és a tökéletesség közötti különbséget. Ez nagyon fontos (a számonkérés hiányában elkurvulnának), de azért nem kéne átesni az öszvérnek arra az oldalára, ahonnan a fidesz meg az mszp egyformának látszik.

Legalábbis számomra (mint adófizető számára) kurvára nem egyforma.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 22:20:39

@elemes2: pontosan így gondoltam én is egészen addig, amíg fel nem tűnt, hogy egyáltalán nem is törekednek a Fideszben arra, hogy még jobbak legyenek.. és ez az "elég jó" lehet, hogy nem lesz elég jövőre.. ráadásul egyre több ember kicsit többet szeretne egy sima kormányváltásnál..

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 22:30:25

"nem is törekednek a Fideszben arra, hogy még jobbak legyenek"

gőzöm sincs, mire törekedtek. úgy t
nik, nem arra, amit te szeretnél -- ergó a fidesz nem a te pártod. hát ennyi.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 22:30:36

és a 7. felvetésről mit gondolsz? úgy tapasztaltam, hogy a fideszes minta-városban, Debrecenben ez még a nagy magyar átlagnál is jellemzőbb.. ha ugyanezt csinálják majd tovább, és nekem a következő négy évben sem lesz munkám.. miért ne látnám a magam kis jelentéktelen szempontjából dettó ugyanolyannak őket?

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 22:33:16

A post elején a fidesszel szembeni kifogások döntő része a jobbik kanpányszlogenjei. Pont annyira eltorzítják a valóságot, mint amennyire pl. az mszp és a fidesz szlogenjei. Egy fideszes szemszögből a jobbik és az mszp is egyformának látszik.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 22:42:02

@Bukowszky:
Gőzöm sincs, mi a helyzet Debrecenben -- az összkép (250 kilométerről) az, hogy az ország talán legjobban menedzselt városa.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 22:42:52

no én elteszem magam holnapra, örülök, hogy erre jártál, köszi a hozzászólásokat!

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.11. 22:43:29

@Bukowszky:

Hogy lesz-e munkád a következő négy évben, az sok mindenen múlik. Nekem most van, de egy hónap múlva esetleg már nem lesz, akkor majd elmesélem, mi az ábra.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.11. 22:53:24

@elemes2: "talán legjobban menedzselt városa. " na jah. látszólag. kirakatpolitika..

jut eszembe az összesküvéselméletekről, láttad már a debreceni főteret madártávlatból? rémisztő. és Kósa tagadja, amit csak a vak nem lát!!

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.12. 18:34:35

idézet egy másik blog kommentjei közül:

"A mások elárulására nincs mentség. Azért kerülsz előre mert más embereket elárultak. Ez gerinctelenség előnyt szerezni mások kárára. Semmi mentség aki egy forint előnyért elárult mást az gerinctelen féreg. Már fentebb leírtam, hogy engem is beakartak szervezni, de nem mentem bele. Igaz szegény maradtam, de becsületes. Én tényleg tükörbe tudok nézni és reménnyel tölt el, hogy még lesz számonkérés. Tudod ha valaki tényleg semmit nem csinált az nem rejtőzködik, hanem vállalja a múltját. A kommunisták és segnyalóik, kiszolgálóik ezt nem merik felvállalni még ma se, mert tudják, hogy bajba lennének. Ilyen a mai politikusok nagy része. Itt rend csak akkor lesz ha számon kérünk és eltiltunk, mi a nép. Azért egy volt ávh s nő halálát leírnám. 2 éve halt meg és a kórházba üvöltözött, hogy szeretné a bűneit megvallani, mert nagyon nyomják. Ugyan kapott egy papot de semmit nem használt neki, hanem a végén kiabált, hogy ne engedjék hogy elvigyék azok a ronda lények. Igen ilyen halál vár a többire is, ha nem kérnek azoktól bocsánatot akiknek kárt okoztak."

Amúgy.. valaki meg tudná mondani, hogy anno a Malévnál a pilóták milyen kapcsolatban voltak a hatalommal? Hány ügynök volt köztük, stb? És most?

pistii 2009.06.12. 19:28:09

Nem értem a problémát. A Fidesz 56%-ot kapott, Soha nem kapott még egy párt sem ennyit. Mi ezzel a gond? A Jobbik az Mszp szavazóit nyerte meg magának. Magyarul 17%-ból tud még elcsípni. A Fidesz jó úton halad.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.12. 21:26:33

@pistii: az a gond az 56%-kal, hogy nincs mögötte, ill. csak részben valós teljesítmény a Fidesz részéről, és nagyon erős kétségeim vannak afelől, hogy a Fidesszel bármi jobb lehet..